Monetia inwestuje we współpracę z Agentami

15

10.2014

15 października 2014

Polska sieć agencji płatniczych Monetia, wprowadza dla swoich franczyzowych partnerów elektroniczne narzędzia, które mają usprawnić obsługę klientów, zapewnić im rzetelną informację o produktach, aktualizować wiedzę agentów o ofercie, a także obniżyć koszty funkcjonowania punktów franczyzowych.

Monetia właśnie rozbudowała swoją stronę internetową o Strefę Agenta i on-lineowy dostęp do najświeższych informacji, folderów, materiałów promocyjnych. Chcemy zapewnić naszym partnerom jak najwyższy komfort związany z dostępem i znajomością naszej oferty. Stąd decyzja o wprowadzeniu dla nich nowych funkcjonalności na stronie Monetii– wyjaśnia Wojciech Jóźwiak, prezes spółki. Niebawem rozbudujemy naszą ofertę o kolejne zaawansowane produkty, tj. fulfillment i produkty finansowe. Zanim to nastąpi, chcemy wdrożyć i przetestować nowe sposoby wymiany informacji między agentami a specjalistami Monetii. Liczymy, że dzięki temu klienci w placówkach Monetii będą obsługiwani jeszcze lepiej.

Strefa Agenta, po zalogowaniu, daje stały dostęp do aktualnych wewnętrznych procedur, regulaminów i opisów produktów. Dzięki zgromadzonym tu informacjom, agenci Monetii mają pełną i stale aktualizowaną informację o ofercie spółki, zalecenia dotyczące obsługi klientów, informacje organizacyjne związane z funkcjonowaniem ich placówki.

Narzędziem, które zapewnia punktom franczyzowym wygodny dostęp do materiałów promocyjnych jest sklep on-line. Można w nim zamawiać niezbędne plakaty, ulotki i aktualną taryfę prowizji i opłat, w takiej liczbie, jaka jest akurat potrzebna. System działa 24h na dobę, więc materiały można zamówić w dogodnym momencie i nie ma potrzeby gromadzenia ich na zapas, ryzykując dezaktualizację. Zdalny system pozwala także zmniejszyć koszty wynikające z ewentualnych pomyłek i obsługi zamówień papierowych czy telefonicznych.

Dodatkowo wiedza o ofercie Monetii będzie na bieżąco aktualizowana i rozbudowywana w newsletterach z najświeższymi informacjami przygotowywanymi dla agentów przez spółkę. Otrzymają w ten sposób szybki i wygodny dostęp do nowych informacji, niezbędnych w codziennej obsłudze klientów. Do końca października spółka zakończy proces nadawania agentom indywidualnych loginów.

Monetia posiada w całej Polsce ponad 550 oddziałów i planuje dalszy rozwój sieci – o 10% każdego roku. 95% z nich działa w oparciu o umowy z agentami. Spółka oferuje im korzystne warunki współpracy: niski poziom wejścia w inwestycję (poniżej 600 zł), fachowe doradztwo, pakiety szkoleniowe, przejrzysty i korzystny sposób wynagradzania. Nowo wprowadzone narzędzia są kolejnym elementem wzmacniania i rozwijania współpracy.

ZOBACZ TAKŻE

POMOC

reklamacje, informacja o produktach i usługach
801 33 22 60 (opłata zgodna z taryfą operatora) lub pod numerem 58 665 70 45