Urządzenia samoobsługowe

Obsługa Klienta. Innowacyjne rozwiązania.

Monetia jest dostawcą innowacyjnych rozwiązań w zakresie obsługi klienta i płatności realizowanych za pośrednictwem urządzeń wolnostojących.

W ofercie znajdują się takie urządzenia jak opłatomaty uniwersalne i bezgotówkowe oraz automatyczne biura obsługi klienta. Proponowane przez nas rozwiązania ułatwiają formalności i procesy finansowe.

OPŁATOMAT UNIWERSALNY

Urządzenie samoobsługowe wspierające proces bieżącej obsługi Klienta w urzędach, bankach, spółdzielniach mieszkaniowych, sądach itd. Opłatomat Uniwersalny daje możliwość wniesienia opłat gotówką i za pomocą karty płatniczej, co zdecydowanie wpływa na krótszy czas obsługi klienta. Wpłacone środki finansowe są automatycznie wysyłane na wskazane rachunki . Uniwersalny opłatomat działa w sposób prosty i intuicyjny.

Opłatomat Uniwersalny daje więcej możliwości – opłacisz wszystkie rachunki bez konieczności stania w kolejce i kontaktu z kasjerem. Z pomocą opłatomatu można uregulować wszelkie opłaty za usługi, zakup towarów czy rachunki.  Użytkownicy dostaną potwierdzenia w formie wydruku papierowego i/lub sms. Odbiorca płatności może zostać również poinformowany o dokonanej transakcji elektronicznie. Urządzenie jest w pełni zautomatyzowane i interaktywne.

Opłatomat Uniwersalny, tak jak i pozostałe nasze produkty, jest zabezpieczony przed wszelkimi uszkodzeniami mechanicznymi. Istnieje również możliwość dopasowania rozmiaru i wyglądu opłatomatu na potrzeby Klienta. Jednocześnie może pełnić dodatkowe funkcje, takie jak: tablica informacyjna, czy nośnik reklam klienta.

OPŁATOMAT BEZGOTÓWKOWY

Urządzenie samoobsługowe wspierające proces bieżącej obsługi Klienta. Opłatomat daje możliwość wniesienia opłaty pomocą karty płatniczej. Wszystkie opłaty zostają rejestrowane oraz automatycznie wysłane w dowolnej formie elektronicznej we wskazane przez administratora miejsce. Urządzenie działa w sposób prosty i intuicyjny. Jego najważniejsze zalety to:

 

  • Szerokie spectrum opłat, które można zrealizować za pomocą Opłatomatu – wnoszenie opłat za usługi np. urzędu (dowody rejestracyjne, opłaty za mapy geodezyjne czy wydawanie paszportu);
  • Zabezpieczenie urządzenia przed wszelkimi uszkodzeniami mechanicznymi;
  • Możliwość dopasowania rozmiaru i wyglądu urządzenia do potrzeb Klienta;
  • Przesyłanie transakcji dokonywanych w Opłatomacie do systemu administracyjnego oraz tworzenie raportów.

AUTOMATYCZNE BIURO OBSŁUGI KLIENTA (A-BOK)

A-BOK czyli urządzenie pozwalające na automatyczne przyjmowanie dokumentów takich jak wnioski, deklaracje, oświadczenia itp. A-BOK to urządzenie samoobsługowe, które wspiera proces bieżącej obsługi klienta i przyspiesza procedury administracyjne.

Za pośrednictwem urządzenia Klient może złożyć dokument, który – w formie skanu – automatycznie trafia do elektronicznego systemu obiegu dokumentów. Automat umożliwia Klientom skanowanie dokumentów, otrzymanie fizycznego i wirtualnego potwierdzenia złożenia dokumentów oraz logowanie do portalu danej instytucji.

Oto najważniejsze zalety Automatycznego Biura Obsługi Klienta:

  • 24 godzinne biuro działające przez 7 dni w tygodniu,
  • Możliwość obsługi wielojęzycznej,
  • Możliwość obsługi klienta poza placówką, bez konieczności tworzenia filii,
  • Skrócony czas obsługi klienta i rozładowanie kolejek.

POMOC

reklamacje, informacja o produktach i usługach
801 33 22 60 (opłata zgodna z taryfą operatora) lub pod numerem 58 665 70 45