RWE ułatwia płatności za energię

1 marca 2010

Aby ułatwić Klientom dokonywanie płatności rachunków za energię elektryczną, RWE Polska rozpoczęło współpracę z działającą w Grupie Banku DnB NORD Siecią Agencji Bankowych Monetia.

Najważniejsza korzyść dla Klientów RWE to gęsta sieć placówek rozsianych w gogodnych lokalizacjach na terenie całej Warszawy. Niemniej ważna dla mieszkańców Warszawy jest niewielka prowizja (0,98 zł), niższa niż w placowkach bankowych i pocztowych oraz pełne bezpieczeństwo wpłat gwarantowanych przez Bank DnB NORD.

Sposób dokonania wpłaty jest najprostszy z możliwych – przyjęcie należności kasjer potwierdza na blankiecie pieczęcią i podpisem. Dzięki czytnikom kodów kreskowych dokonanie wpłaty zajmuje minimalną ilość czasu. Klienci korzystający z usług Sieci Agencji Bankowych Mobnetia będą mogli również w tym samym okienku dokonać innych opłat tj.: opłata za czynsz, telefon czy gaz. Osoby korzystające z tej formy płatności mogą mieć pewność, że pieniądze wpłacone w okienku zostaną zaksięgowane na koncie klienta w ciągu 24 godzin od chwili dokonania transakcji.

Opłacając rachunki Klienci RWE mogą korzystać z całej palety gotówkowych i bezgotówkowych form płatności. Teraz będą mogli skorzystać również z wielu placówek sieci Monetia. Inwestujemy w kolejne udogodnienia, które ułatwią naszym Klientom kontakt z RWE. Niedawno uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klientów. Nasi Klienci mogą m.in. samodzielnie, za pomocą Internetu, o każdej porze i z każdego miejsca weryfikować i kontrolować bieżące rozliczenia oraz sprawdzać ile energii zużywają – przekonuje Joanna Kalbarczyk, dyrektor Obsługi Klientów RWE Polska.

ZOBACZ TAKŻE

POMOC

reklamacje, informacja o produktach i usługach
801 33 22 60 (opłata zgodna z taryfą operatora) lub pod numerem 58 665 70 45