Monetia wczoraj i dziś

O Monetia Sp. z o.o.

Monetia Sp. z o.o. to największa ogólnopolska sieć agencji płatniczych posiadająca zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności w charakterze Krajowej Instytucji Płatniczej.

Posiadamy blisko 800 placówek w całej Polsce, które miesięcznie obsługują pół miliona Klientów. Współpracujemy z ponad 420 wystawcami płatności masowych m. in. Multimedia, Vectra, PGE, urzędami skarbowymi czy licznymi wspólnotami mieszkaniowymi, dzięki czemu nasi Klienci mogą dokonywać opłat w Agencjach na preferencyjnych warunkach.

Świadczymy także usługi outsourcingu obsługi kasowej dla Banku DnB, Getin Noble Bank, BGŻ BNP Paribas oraz ING Bank Śląski.

2017

– Monetia ma nowego właściciela – Aplitt SA nabyła 100 % udziałów w Monetii

2016

– Spółka wchodzi do TOP 3 najprężniejszych firm sektora BPO w Polsce

– Monetia w pierwszej 100 Gazel Biznesu, jako spółka o wysokiej dynamice wzrostu przychodu

2015

– Monetia zdobywa pozycję lidera outsourcingu kasowego w sektorze urzędów skarbowych

2014

– Monetia zostaje przejęta na zasadzie wykupu menedżerskiego przez Certis Investment – spółka celowa, której udziałowcami są Capital Partners SA oraz wieloletni prezes Monetii Wojciech Jóźwiak.

– W kwietniu Monetia otrzymuje licencję Krajowej Instytucji Płatniczej nadaną przez Komisję Nadzoru Finansowego.

2006

– DnB Bank Polska kontynuując intensywny rozwój otwiera kolejne placówki i tworzy sieć o nazwie Agencja Bankowa Monetia Grupa Banku DnB NORD.

– Działalność rozpoczynają pierwsze placówki franczyzowe.

2003

– Powstają pierwsze agencje bankowe funkcjonujące w siedzibach wspólnot mieszkaniowych obsługiwanych przez DnB Bank Polska SA.

 

Obsługa Klienta

Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby dać ci więcej.

 

about

Sieć Agencji Płatniczych Monetia, zwraca szczególną uwagę na wysoką jakość obsługi Klienta. Bez względu na to w którym z naszych punktów jesteś, zawsze staramy się dać Tobie więcej niż oczekujesz. Zapewniamy najnowsze technologie mając na uwadze bezpieczeństwo przeprowadzanych transakcji oraz komfort naszych Klientów. Dzięki wdrożonym procedurom, nasi pracownicy odpowiedzą na wszelkie Państwa wątpliwości, ponieważ każdy z nich przechodzi odpowiednie szkolenie podnosząc swoje umiejętności. Prowadzimy stały monitoring całej sieci Agencji – co jest jedynym tego typu rozwiązaniem na krajowym rynku, wykluczającym ewentualne nieprawidłowości.Wszystkie aktualne informacje dotyczące naszych usług i nie tylko znajdą Państwo w naszym serwisie internetowym oraz pod numerem infolinii:

0 801 33 22 60

 

POMOC

reklamacje, informacja o produktach i usługach
801 33 22 60 (opłata jak za połączenie lokalne) lub pod numerem 58 665 70 45