Monetia jako pierwsza firma w Polsce wprowadziła usługę fulfilmentu. Jest ona skierowana do klientów działających w segmencie e-commerce i wymagających formalnego potwierdzenia transakcji zakupu lub usługi.
To idealne rozwiązanie dla firm ubezpieczeniowych czy telekomów, których konsumenci deklarują w kanale online zakup lub zmianę zakresu usługi, a jej dostawca musi ten fakt potwierdzić umową.
Monetia w oparciu o dane dostarczone elektronicznie przez klienta generuje umowę uzupełniając ją o dane konsumenta i udostępnia nabywcy do podpisu w dowolnej placówce swojej sieci. Przed złożeniem podpisu na umowie, dane osobowe konsumenta są weryfikowane na podstawie dokumentu tożsamości.
Każdy sprzedawca usług masowych, pobierający comiesięczne opłaty od swoich klientów, może zlecić Monetii przyjmowanie oraz rozliczanie indywidualnych wpłat na konta firmy. Celem tego rozwiązania jest obniżenie kosztów działalności sprzedawcy. Dodatkowa korzyścią jest możliwość zaproponowania konsumentom konkurencyjnych prowizji z tytułu wpłat dokonywanych na poczcie lub w placówkach bankowych.
W oparciu o swoją rozległą sieć placówek Monetia dla swoich klientów biznesowych może pełnić funkcję wpłatomatu dziennego utargu. To wygodne rozwiązanie dla przedsiębiorców ceniących płynność oferowaną przez gotówkę i jednocześnie prowadzących działalność usługową lub handlową w oparciu o płatności realizowane żywym pieniądzem.
Dzięki temu rozwiązaniu przedsiębiorca pod koniec dnia pracy nie musi zawozić dziennego utargu do oddalonego oddziału banku lub ponosić dodatkowych opłat za możliwość skorzystania z wpłatomatu. Wystarczy, że zdeponuje go w jednej spośród setek placówek Monetii, które są zwykle usytuowane w pobliżu centrów handlowych i usługowych.