Monetia jest dostawcą innowacyjnych rozwiązań w zakresie obsługi klienta i płatności realizowanych za pośrednictwem urządzeń wolnostojących.
W ofercie znajdują się takie urządzenia jak opłatomaty uniwersalne i bezgotówkowe oraz automatyczne biura obsługi klienta. Proponowane przez nas rozwiązania ułatwiają formalności i procesy finansowe.
Urządzenie samoobsługowe wspierające proces bieżącej obsługi Klienta w urzędach, bankach, spółdzielniach mieszkaniowych, sądach itd. Opłatomat Uniwersalny daje możliwość wniesienia opłat gotówką i za pomocą karty płatniczej, co zdecydowanie wpływa na krótszy czas obsługi klienta. Wpłacone środki finansowe są automatycznie wysyłane na wskazane rachunki . Uniwersalny opłatomat działa w sposób prosty i intuicyjny.
Opłatomat Uniwersalny daje więcej możliwości – opłacisz wszystkie rachunki bez konieczności stania w kolejce i kontaktu z kasjerem. Z pomocą opłatomatu można uregulować wszelkie opłaty za usługi, zakup towarów czy rachunki. Użytkownicy dostaną potwierdzenia w formie wydruku papierowego i/lub sms. Odbiorca płatności może zostać również poinformowany o dokonanej transakcji elektronicznie. Urządzenie jest w pełni zautomatyzowane i interaktywne.
Opłatomat Uniwersalny, tak jak i pozostałe nasze produkty, jest zabezpieczony przed wszelkimi uszkodzeniami mechanicznymi. Istnieje również możliwość dopasowania rozmiaru i wyglądu opłatomatu na potrzeby Klienta. Jednocześnie może pełnić dodatkowe funkcje, takie jak: tablica informacyjna, czy nośnik reklam klienta.
Urządzenie samoobsługowe wspierające proces bieżącej obsługi Klienta. Opłatomat daje możliwość wniesienia opłaty pomocą karty płatniczej. Wszystkie opłaty zostają rejestrowane oraz automatycznie wysłane w dowolnej formie elektronicznej we wskazane przez administratora miejsce. Urządzenie działa w sposób prosty i intuicyjny. Jego najważniejsze zalety to:
A-BOK czyli urządzenie pozwalające na automatyczne przyjmowanie dokumentów takich jak wnioski, deklaracje, oświadczenia itp. A-BOK to urządzenie samoobsługowe, które wspiera proces bieżącej obsługi klienta i przyspiesza procedury administracyjne.
Za pośrednictwem urządzenia Klient może złożyć dokument, który – w formie skanu – automatycznie trafia do elektronicznego systemu obiegu dokumentów. Automat umożliwia Klientom skanowanie dokumentów, otrzymanie fizycznego i wirtualnego potwierdzenia złożenia dokumentów oraz logowanie do portalu danej instytucji.
Oto najważniejsze zalety Automatycznego Biura Obsługi Klienta: